Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%20
XNA ile Oyun Programlama Ahmet Vural

XNA ile Oyun Programlama

Liste Fiyatı : 32,00TL
İndirimli Fiyat : 25,60TL
Kazancınız : 6,40TL
%20
Temin süresi 6 iş günüdür.
XNA ile Oyun Programlama
XNA ile Oyun Programlama
Pusula Yayıncılık
25.60

XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.
Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.
Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.
Oyun programcılığı
Bağımsız oyun geliştiriciliği
XNA nedir
XNA ve XBox 360
2B grafikler
Ses ve giriş işlemleri
Nesne Yönelimli Programlama
Oyun Programcılığı Terimleri
Collision (çarpışma) algılama
Yapay zekâ oluşturmak
Ağ işlemleri
3B oyun geliştirme
SkyBox nesnesi
3B oyunda kamera ve ışık

  • Açıklama
    • XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.
      Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.
      Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.
      Oyun programcılığı
      Bağımsız oyun geliştiriciliği
      XNA nedir
      XNA ve XBox 360
      2B grafikler
      Ses ve giriş işlemleri
      Nesne Yönelimli Programlama
      Oyun Programcılığı Terimleri
      Collision (çarpışma) algılama
      Yapay zekâ oluşturmak
      Ağ işlemleri
      3B oyun geliştirme
      SkyBox nesnesi
      3B oyunda kamera ve ışık

      Stok Kodu
      :
      9789944711487
      Sayfa Sayısı
      :
      358
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2011-01
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1. Hamur
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat